Vi startar nu en medlemsserie kallad “Vägval” för att vi som EFS förening ska sätta riktning och mål för vad vi vill med vår kyrka.

Hej Alla EFS;are i Möllebackskyrkan

Söndagen den 13;e September kl 15:00 kommer vi sätta igång med vårt första tillfälle av 4 i en serie tillsammans med EFS Syd för att ta fram riktning och mål för vår kyrka, kallad “Vägval EFS Möllebackskyrkan”.

Lennart Albertsson, Stefan Svensson och Glenn Sjöberg kommer leda oss i denna serie. För den som vill läsa på lite innan finns det material att ladda ner på vår hemsida

Arrangemanget är kommer att hållas i kyrkan, på bottenplan, storstugan, där vi har stora TVn. Då vi står i en utmaning med Corona/Covid-19 kommer vi erbjuda att man är med via webben. Vi har köpt in en mikrofon som vi kan skicka runt så att ljudet ska bli bättre för de som är med via webben, så vi inte behöver komma fram till datorn varje gång man ska säga något. Vi hoppas det ska fungera.
Länk till web-inloggning kommer senare. OBS vi kommer inte att göra det möjligt att ringa in som tidigare, då den tjänsten blev för dyr.

Vi tänker att alla tar med sig sin egen fikakorg, så att vi minskar så mycket vi kan på fysisk kontakt som möjligt (pga av Corona/Covid-19)

För de som vill är det Gudstjänst kl 14:00 – Vandring med Annika Melkersson

Välkommen till “Vägval EFS Möllebackskyrkan ! “
-Styrelsen